Reputation Management
Reputation Management handler om at passe på sit brand og sit omdømme. Generelt kan man sige, at det handler om at fremstå bedst muligt i søgemaskinerne.
Der kan være flere grunde til hvorfor vi bliver kontaktet angående reputation management, men de hyppigste handler om manglende ”ejerskab” af brand-søgninger, altså at kunderne ønsker at de fx fylder hele side et i søgeresultaterne på en søgning på deres brand.
Derudover får vi henvendelser fra virksomheder og personer der bliver omtalt på en uhensigtsmæssig eller beviseligt ukorrekt facon.
Der er mange forskellige måder at “fjerne” uønsket omtale, men ens for alle vores metoder er, at alt er lovligt og overholder Googles retningslinier.
Derfor udfører vi kun opgaver som vi kan stå ved og ikke finder moralsk forkert.
De fleste virksomheder vil fra tid til anden rende ind i dårlig omtale. Nogen gange fortjent og andre gange ufortjent.
I en tid med sociale medier, private blogs, fora og sites som Nationen, kan du rende en i en regulær shitstorm, pga. fx udsolgte varer, et uheldigt tweet eller en utilfreds kunde.
Derfor er reputation management en gang i mellem nødvendigt.
Reputation Management
Reputation management handler helt kort om at passe på dit online omdømme.
Fokus er på uønsket indhold på internettet og arbejdet går ud på at flytte opmærksomheden væk fra uønsket omtale.
Ønsker du hjælp til at fremstå bedst muligt i søgeresultaterne, så tag endelig kontakt til os.