Ved brug af nolas.dk accepterer du vores privatlivspolitik

Vi ❤︎ digital markedsføring.

Vi ❤︎ digital
markedsføring.

Pakkeløsninger

Vi sælger ikke pakkeløsninger, men derimod løsnger på dine udfordringer.

Vi ❤︎ digital markedsføring og vores tilgang kan inddeles i 3 dele: Data-aktivering, Trafikoptimering og Data-visualisering.

Data-aktivering

Data-aktivering handler om at omdanne store mængder af data til værdifuld indsigt.

Ved at udnytte data kan du træffe mere informerede beslutninger, optimere din virksomheds forretningsprocesser, forbedre kundeoplevelsen og opnå en konkurrencefordel.

Data-aktivering kan også hjælpe med at identificere nye muligheder og opdage potentielle trusler, så du kan tilpasse dig hurtigt til forandringer i markedet.

Samlet set kan data-aktivering føre til en mere effektiv og profitabel virksomhed.

De primære kilder der skal være styr på er Google Analytics (eller andet analyseværktøj) og Google Search Console.

Trafikoptimering

Trafikoptimering handler om at skabe øget relevant trafik til en hjemmeside ved at identificere og rette op på problemområder og forbedre brugeroplevelsen. Dette kan føre til flere potentielle kunder, øget konverteringsrate og mere indtjening på lang sigt.

Ved at fokusere på relevante søgeord og strategier for målretning af publikum, kan trafikoptimering forbedre synligheden i søgeresultaterne og tiltrække den rigtige målgruppe til hjemmesiden.

For de fleste virksomheder vil organisk trafik fra Google (SEO), dvs de traditionelle søgeresultater, være helt oplagt og hvis der er budget til det, kan det med fordel kombineres med betalte søgeannoncer (PPC / SEM).

Data-visualisering

Data-visualisering handler om at gøre store mængder komplekse data mere tilgængelige og letforståelige - klar til at reagere på.

Det gør det muligt for beslutningstagere at træffe informerede beslutninger baseret på data, i stedet for at skulle gætte eller stole på intuition.

Visualisering af data kan også afsløre mønstre og tendenser, der ellers kan være overset, og hjælpe med at identificere potentielle muligheder og udfordringer.

Samlet set kan data-visualisering være en kraftfuld måde at forbedre virksomhedens effektivitet og beslutningsproces på.

Om et dashboard (Fx Looker Studio) eller en performance rapport (Fx Excel / PDF) er bedst for dig afhænger primært af dit behov for real time data og detaljegraden.

Se vores NEXT STEPS plan for hvordan vi tilgår et projekt.